کانون امیرالمومنین (ع) به یاد شهدا  نهال غرس کرد

کانون امیرالمومنین (ع) به یاد شهدا  نهال غرس کرد

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
امیر رضا امیری گفت:  کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای امیرآباد، به نام هر شهید یک نهال غرس کرد.

«امیر رضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین علیه السلام، هیئت امنای مسجد و دهیاری روستای امیرآباد از توابع شهرستان کهنوج چند اصله نهال غرس شد.

رابط کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین علیه السلام افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای امیرآباد، به نام هر شهید یک نهال غرس کرد.

وی کاشت درخت را تضمین کننده سلامت روح فرزندان و نسل های آینده برشمرد و اظهار کرد: با کاشت هر نهال هوای پاک، محیط زیستی سرسبز و زیبا به آیندگان هدیه می دهیم.


امیری محفوظ ماندن طبیعت سبز را حق نسل های آینده قلمداد کرد و افزود: امروز از اعضای کانون خواستیم که در کاشت درختان با ما مشارکت داشته باشند زیرا اگر قرار باشد طبیعت برای بچه ها محفوظ بماند، آنها باید نگهداری و مراقبت از آن را یاد بگیرند.

رابط کانون امیرالمومنین علیه السلام ادامه داد: البته سعی کردیم با کاشت نهال علاوه بر آموزش راه های نگهداری از درختان و به نوعی مسئولیت پذیری را نیز به بچه ها یاد دهیم.


وی بیان کرد: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین علیه السلام، مشارکت با سایر کانون ها به منظور آشنایی با نوع فعالیت و برنامه های دیگر کانون های فرهنگی هنری و نیز استفاده از تجربیات یکدیگر است، در همین راستا مراسم کاشت درخت با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام برگزار شد.

پایان پیام/ 586